versturen & bezorgen
Welke bezorgservice gebruikt u? Afhankelijk van de bestemming maken wij gebruik van UPS en PostNL.
Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen veroorzaakt door het logistieke bedrijf. Er kunnen douanekosten en belastingheffingen van toepassing zijn.
U ontvangt een e-mail ter bevestiging van de levering wanneer uw pakket is verzonden. Deze afleverbevestiging geeft ook informatie over hoe u uw bestelling kunt volgen.
Kunt u op een zakelijk adres bezorgen? We bezorgen bij u thuis en ook op uw werk, in beide gevallen dient u ervoor te zorgen dat er iemand is om uw pakket in ontvangst te nemen.
Wat gebeurt er wanneer ik afwezig ben tijdens de levering van mijn bestelling? Als u afwezig bent tijdens de bezorging van uw bestelling, zal de vervoerder een bericht achterlaten met informatie over het ophalen van uw pakket. We raden u aan om de tracking van uw bestelling te controleren met het trackingnummer.
Aan welke landen levert u? Wij leveren aan elk land wereldwijd, wanneer u uw adres en postcode invult bij het uitchecken, worden de verzendkosten automatisch berekend.
Wat zijn de verzendkosten? Alle bestellingen boven de € 50, = verzenden wij gratis. Bij bestellingen onder de € 50, = zijn de verzendkosten:
Binnen de Benelux € 5,00 - levertijden 2 à 3 werkdagen
Binnen Europa (EU) € 15,00 - levertijden 4 tot 7 werkdagen
Buiten Europa (EU) afhankelijk van het land van bestemming
Mijn bestelling is niet aangekomen? We proberen je bestelling binnen 3 werkdagen te bezorgen. Is je pakketje niet binnen deze dagen aangekomen, stuur dan een e-mail naar [email protected] en we zullen dit onderzoeken.
Heeft u een cadeauverpakkingsservice? In het vakje “bestelbonnen” kunt u een gratis cadeauverpakking aanvragen en wij pakken deze voor u in.