retourneren & restitutie
Het spijt ons te horen als u niet helemaal tevreden bent met uw aankoop. Je kunt het binnen 14 dagen na ontvangst van het product retourneren door ons retourformulier te gebruiken om het in te ruilen voor terugbetaling. Als je een e-mail stuurt naar [email protected] ontvang je de instructies wat je moet doen per e-mail. Zorg ervoor dat de artikelen in hun originele staat zijn, inclusief verpakking en labels. We raden je sterk aan om bij het retourneren van je bestelling de originele verpakking te gebruiken of in een alternatieve, stevige verpakking om beschadiging te voorkomen. Vul het retourformulier in en voeg het bij het pakket. Zorg er altijd voor dat het pakket goed is verzegeld en verstuur het artikel / de artikelen aangetekend, verzekerd tegen de waarde ervan.
Hoe krijg ik mijn geld terug voor de geretourneerde artikelen? Na ontvangst van de geretourneerde goederen in de originele staat zullen wij het aankoopbedrag van het artikel op de kaart waarmee de bestelling is betaald terugbetalen. De kosten voor het retourneren van uw bestelling zijn voor eigen rekening.
Wanneer krijg ik mijn geld terug nadat ik een artikel heb geretourneerd? Na ontvangst van de geretourneerde goederen in de originele staat zullen wij het aankoopbedrag van het artikel op de kaart waarmee de bestelling is betaald, binnen 7 dagen terugbetalen. Na ontvangst van de geretourneerde goederen ontvang je van ons een bevestiging.
Wanneer je ervoor kiest om je oorbellen te retourneren, is het noodzakelijk dat ze allebei nog in de gesloten sealzak zitten. Is dit niet het geval dan kan uw geretourneerde artikel niet in behandeling worden genomen.
Artikelen gekocht op www.zsiska.nl kunnen niet worden geretourneerd bij éé van de ZSISKA verkooppunten.
Onthoud dat kosten en verantwoordelijkheid voor het retourneren niet worden vergoed. We raden je aan om retouren te sturen met een track & trace code, aangezien ZSISKA niet verantwoordelijk kan worden gehouden als het pakket zoek raakt.