• Wij verzenden wereldwijd
  • Gratis verzending vanaf € 50
  • 100% veilig betalen


    garanties & klachten

    Wat te doen als mijn bestelling kapot is aangekomen? Wij verontschuldigen ons bij voorbaat voor het ongemak en nodigen u uit om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice met het nummer van uw bestelling op +31 (0) 294-482505. Wij doen dan wat nodig is om het juweel snel terug te sturen (afhankelijk van de beschikbare voorraden).

    Wat moet ik doen als er een artikel ontbreekt in mijn bestelling? We doen ons best om u alle juwelen in één pakket te sturen. Maar het is mogelijk dat in sommige gevallen een artikel later aankomt. In dit geval laten we je per e-mail weten dat je bestelling in twee keer wordt afgeleverd. Mocht het product echter ontbreken, dan nodigen wij u uit om direct telefonisch contact met ons op te nemen via +31 (0) 294-482505 of via het contactformulier. Geef a.u.b. het nummer van uw bestelling aan, zodat we u sneller kunnen beantwoorden.

    We garanderen een reparatie of vervanging van onze sieraden gedurende maximaal één jaar vanaf de aankoopdatum als de reparatie of vervanging het gevolg is van een constructiefout. Deze garantie dekt geen schade veroorzaakt door verwaarlozing, misbruik of algemene slijtage.

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »